Administrator Clasic vs Firma de Administrare

 

De ce sa colaborati cu o firma de administrare ?

  1. In majoritatea cazurilor firmele de administrare sunt formate din persoane calificate care trateaza meseria de administrator ca un loc de munca full time si care detin sub administrare mai multe blocuri avand astfel o experienta mai mare in domeniu, spre deosebire de un administrator persoana fizica, care face acest job ca unul part – time .
  2. Avand in vedere ca una din marile frici ale proprietarilor este cea a infractiunii de delapidare a banilor de catre administrator , un alt avantaj al firmelor este acela ca pot fi mult mai usor de urmarit atat pe site-ul ANAF cat si datorita transparentei multora dintre firme prin prezentarea detaliata a cheltuielilor la avizierul asociatiei.
  3. Folosirea de mijloace tehnologice avansate si conforme cu legislatia in vigoare ce reduc riscul erorilor aproape de 0 , dar si care sporesc rapiditatea afisarii listelor de plata .
  4. Un alt avantaj este flexibiliatea metodelor de plata , o firma de obicei poate pune la dispozitia proprietarilor , la cerere , diferite metode de plata . In cadrul firmei noastre momentan ca metode de plata sunt acceptate platile la terminalele Zebra Pay si Qiwi , platile cu ajutorul unul card de credit/debit , plata prin banca si plata la casierie .
  5. In cadrul firmei noastre, proprietarii blocurilor pe care le avem sub administrare beneficiaza de asemenea , in cazul in care isi doresc acest lucru , de notificari lunare prin e-mail si/sau SMS, odata cu afisarea listelor de plata , cu explicatiile cheltuielilor ce-i sunt repartizate pe luna afisata . De asemenea , toti proprietarii primesc in fiecare luna aceasta notificare alaturi de notele de consum pentru citirea apometrelor in cutia postala .
  6. Daca pentru salariul unui administrator angajat cu contract individual de munca se mai platesc taxe catre stat ce constau in CAS , CASS si Somaj , in cazul unei firme costurile de administrare vor fi reduse deoarece aceasta presteaza serviciile de administrare in baza unui contract incheiat intre firma si asociatia . Firma nu pleaca in concediu !
  7. Promptitudine ! O firma nu va astepta ca restantierii sa acumuleze restante pe ani de zile , ci odata cu depasirea termenului de neachitare a cotelor de intretinere de 3 luni , va demara procedurile necesare actionarii in judecata .
  8. Platforme Online – Multe dintre firmele de administrare a blocurilor pot oferi si o platforma online prin intermediul careia proprietarii pot vizualiza in orice moment cat au de plata , pot introduce indecsii , dar pot vedea si situatia financiara a asociatiei facand totul transparent .

Asadar, fie ca optati pentru firma noastra sau alta firma de administrare, avantajele sunt evidente fata de un administrator persoane fizica. Noi incurajam toate asociatiile de proprietari sa apeleze la firme deoarece astfel se vor elimina prejudecatile despre administratorii de bloc si faptul ca acestia fura banii vecinilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *